La Clinica Dr. Melnic punem accent pe sănătatea și confortul pacientului, motiv pentru care vrem să ne asigurăm de faptul că durerile de dinți nu vă provoacă stări neplăcute.

În privința urgențelor stomatologice măsurile trebuie luate imediat, iar medicii noștri vă stau la dispoziție cu cele mai eficiente tratamente. Scăpați de durerea insuportabilă pe care v-o provoacă dantura și nu ezitați să ne contactați la următoarele numere de telefon

Fie că durerea de dinți nu vă dă pace dumneavoastră, fie că aveți un copil suferind din această cauză, vă recomandăm să apelați instant la ajutor specializat. Urgențele stomatologice din București vi le rezolvăm extrem de repede datorită faptului că acum suntem prezenți în sectorul 4 al Capitalei. Astfel, pentru urgențe stomatologice sector 4 vă așteptăm la clinica din Tineretului.

Ce servicii găsești la Clinica Dr. Melnic?

Radiologie
Endodonție
Estetică Dentară

De ce să alegeți clinica Dr. Melnic
pentru urgențele dentare?

• Nu veți aștepta medicul stomatolog, căci ne caracterizează punctualitatea
  • Durerea nu va persista
  • Veți beneficia de cele mai bune tratamente
  • Vă punem la dispoziție aparatură modernă
  • Problema va fi identificată și rezolvată
  • Toate instrumentele sunt sterilizate
Știm că durerile de dinți pot apărea în orice moment din zi, așa că vă stăm la dispoziție. Încercăm să ne asigurăm că toți pacienții care ne trec pragul clinicii sunt atent îngrijiți și că problemele dentare sunt rezolvate cât mai repede. Pentru că deviza noastră este “fără durere” vrem să îi încurajăm pe toți cei care au urgențe stomatologice să vină la clinică și să nu mai amâne niciun moment, întrucât totul se poate agrava.

Copiii sunt bineveniți

Întrucât înțelegem teama copiilor de a lua contact cu medicii stomatologi, în special când au dureri foarte mari, ne străduim ca la clinica noastră din București ei să vină fără frică. Cu toate că lipsa cooperări este des întâlnită la copii, medicii noștri specialiști caută modalități și resurse cu ajutorul cărora se asigură că totul decurge bine.

Nu lăsați urgențele dentare să vă strice nici dispoziția, nici serile sau somnul. Apelați la clinica stomatologică Dr. Melnic din sectorul 4 pentru rezolvarea oricăror probleme care nu suportă amânarea. De asemenea, pentru a evita apariția unor astfel de situații vă recomandăm să veniți pentru consultații. Vă garantăm că vom lua toate măsurile necesare și că vom apela la cele mai bune tratamente, astfel încât durerile să nu-și mai facă apariția.

Apelează cu încredere astăzi

0733.743.287 sau 0742.213.664