Extractii dentare
București

Dacă una dintre măsele vă provoacă neplăceri, prezentați-vă, cu încredere, la un control, pentru a determina cauzele suferinței și pentru a vă putea prescrie un remediu perfect.

Apelează cu încredere astăzi

0733.743.287 sau 0742.213.664

Când vine vorba despre extracții dentare, pacienții sunt temători și își pun nenumărate întrebări. Voi avea dureri suportabile? Cum se procedează, mai exact? Cât va dura? Ce preț are o astfel de intervenție? Toate aceste dileme își pot găsi un răspuns mulțumitor, la Clinica Dr. Melnic din București.

Echipa noastră de medici stomatologi este pregatită să vă pună la dispoziție servicii de calitate, igienă ireproșabilă, aparatură profesională și cele mai noi tehnici în ceea ce privește procedurile de extracție dentară, la preț avantajos, pentru ca dumneavoastră să puteți efectua tratamentul potrivit, fără griji suplimentare.

Dacă vă aflați în situația de a suferi dureri crunte, la nivelul maxilarului, însă nu puteți identifica o cauză anume, este posibil să vă confruntați cu simptome provenite de la o măsea de minte, care cere o extracție imediată. În acest sens, Clinica Dr. Melnic vă oferă o intervenție rapidă, un timp minim de așteptare și, în plus, veți beneficia de o extracție de măsea la un preț convenabil.

În cazul în care măseaua nu răspunde unui tratament clasic, clinica noastră vă va recomanda o extracție de măsea. Chiar daca pare o intervenție complicată, echipa Dr. Melnic vă garantează o procedură nedureroasă, cu efecte sigure!

Clinica Dr. Melnic are medici specialiști ce dețin cunoștințe aprofundate de parodontologie, dobândite atât la cursurile de specializare și perfecționare susținute de cei mai buni profesori doctori universitari din țară și străinătate , dar mai ales din experiența clinică. Afecțiunile parodontale de mare complexitate pot fi rezolvate cu succes, cu un grad înalt de reușită.

În ce alte situații ar trebui să apelați la extracția dentară?

• Atunci când niciun alt tratament efectuat anterior nu a oferit rezultate satisfăcătoare
  • Dintele sau măseaua respectivă nu mai poate fi salvată, fiind cariată în totalitate
  • Experimentați dureri foarte mari sau chiar insuportabile
  • Există complicații precum infecțiile grave, abcese, procese inflamatorii sau tumori.

Desigur, aceste informații sunt pur teoretice și informative deoarece, în practică, tratamentul potrivit va fi hotărât în funcție de particularitățile danturii dumneavoastră. Decizia finală o veți lua împreună cu doctorul stomatolog, raportându-vă la propria situație.

Dacă întâmpinați dureri la nivelul dinților sau aveți nevoie de o extracție dentară, apelați cu încredere la medicii noștri specialiști, care se vor asigura că dantura dumneavoastră are parte de cele mai bune tratamente.

Programează o consultație